Творчий портрет

Автопортрет  «Я – педагог і особистість» 

Мрії збуваються … Ще навчаючись в школі мріяла бути  вчителем. Мене завжди вабило бурхливе шкільне життя, можливість кожного дня удосконалювати себе духовно, навчати та навчатися.

             1993-1998  незабутні студентські роки  в Херсонському педагогічному інституті, фізико- математичний факультет . Свою педагогічну діяльність почала вчителем математики  в Новотягинськиій ЗОШ І-ІІ ступенів. Саме там прийшло розуміння, що мій обов’язок прийняти кожного учня таким, яким він є, а не яким я хотіла б його бачити, допомогти кожній дитині досягти максимуму її потенційних можливостей.

            1 вересня 1999 року переступила поріг Микільської  ЗОШ І-ІІІ ступенів, з усвідомленням, що іду до учнів, щоб розпізнати у кожному з них особистість, здатну розвиватись і прогресувати.

            З чого починається мій шкільний день? З уроків. Чим закінчується день для мене? Уроками. Здавалося б, замкнутий круг. Але в тому-то і справа, що це круг, а не просто коло. Він щільно заповнений різними подіями – приємними і не дуже, зустрічами – цікавими, нудними, зауваженнями – своїми та чужими, порадами, нотаціями (без цього не обійтися), розмовами, сміхом, подивом, галасливими змінами, смачними обідами в їдальні, чергуванням, нарадами, зборами, засіданнями... У мене бурхливе життя завдяки моїй улюбленій професії. Мені ніколи  нудьгувати.

             Позаду вже 17 років  роботи в школі, дивовижної по насиченості,
 інтенсивності, кількості радісних емоцій, сумнівів, тривог і хвилювань. 
За цей час багато знайдено мною прийомів, методів навчання.  
За ці роки виріс мій педагогічний досвід.
             Є безліч способів зробити свої уроки цікавими і красивими, але найголовнішим на цьому шляху, на мій погляд, є віра в себе, віра в свої можливості, віра у своє велике призначення. Не помиляється тільки той, хто нічого не робить. Треба лише навчитися сприймати свої помилки як досвід.
            Керуючись розвитком інформаційного суспільства і зростаючою потребою сучасного життя в інформаційно компетентній особистості, намагаюся якомога ширше застосовувати інформаційно-комунікаційні технології. Тому самостійно створюю комп'ютерні презентації, тести; використовую мультимедійні програми, відеофільми, ресурси  Інтернету.
            Постійно працюю над підвищенням власного педагогічного, методичного та інтелектуального рівня. Намагаюся бути прогресивною, йти в ногу з часом, бути в курсі усіх суспільних новин, фахових новинок та останніх відкриттів. Все, що здається мені неймовірно цікавим та потрібним для кругозору, обов’язково намагаюся повідомити своїм учням. І завжди щаслива бачити ту мить, коли їх очі запалюються зацікавленим вогником і на їх устах виникає питання «чому?».
            Моя педагогічна філософія стоїть на трьох китах:
1. Любов до дітей.
2. Співдружність та співпраця з учнями.
3. Спільна творчість.
            Мої педагогічні аксіоми прості:
 - Якщо я хочу, щоб дитина любила мій предмет, я сама повинна любити те, що викладаю, і тих, кому викладаю.
- Якщо я хочу, щоб дитина любила вчитися, я повинна працювати з ним у співдружності.
- Якщо я хочу, щоб дитина виявляла ініціативу, я повинна його захопити.
            Жити не тільки заради дітей, але і разом з дітьми, розділяючи всі їхні радощі й негаразди .
Я середнього зросту, світловолоса. Спокійної вдачі, товариська, скромна, толерантна, розсудлива. Не люблю створювати конфліктні ситуації, не дуже рішуча. Люблю  читати, вишивати ,  в’язати та подорожувати. У роботі ціную відповідальність , у  людині – чуйність і доброту.



візитка

Немає коментарів:

Дописати коментар